loading...

ارزان ترین و محبوب ترین فروشگاه محصولات آرسی کشور

مجموعه ای کامل از برترین برندهای برتر کوادکوپتر حرفه ای، مبتدی، تجهیزات تصویربرداری، ماشین کنترلی، هواپیمای کنترلی... تضمین و ضمانت کالا به همراه ارایه خدمات

بازدید : 703
سه شنبه 5 خرداد 1399 زمان : 14:22

خرید کوادکوپتر بدون دوربین و ارزان یکی از بهترین راه‌ها برای ورود به دنیای پرواز پهپادها است. یکی از کواد کوپترهای خوش پرواز در این زمینه کوادکوپتر بدون دوربین X13 است که با وجود قیمت مناسب ، دارای قابلیت‌های پروازی متعدد است که به شما امکان تجربه‌ی یک پرواز دلچسب و به یادماندنی را می‌دهد. کوادکوپترهایی از قبیل کواد کوپتری که قرار است در این صفحه به مطالعه‌ی خصوصیات آن بپردازیم، بدون داشتن پیچیدگی‌های فرمانی و گزینه‌های فراوانی که در کوادکوپترهای حرفه‌‌‌ای شاهد آن‌ها هستیم، می‌توانند گام آسان ورود شما به دنیای هدایت پرنده‌های بدون سرنشین باشند. با نوین آرسی همراه بمانید تا این کوادکوپتر کوچک را بهتر بشناسیم.

لینک آموزشی معرفی المان های متریال دیزاین
بازدید : 422
چهارشنبه 2 ارديبهشت 1399 زمان : 2:37

شرکت سایما از برندهایی است که جای خود را به خوبی در میان علاقه‌مندان به کواد کوپتر و هلیکوپتر باز کرده است.قیمت مناسب محصولات این شرکت و قابلیت‌های آیتم‌های آن موجب شده تا محصولات شرکت سایما اولین گزینه برای انتخاب کاربران در هنگام خرید کواد کوپتر یا پهپاد باشد.

MAMAMOO - AZE GAG - MV
بازدید : 348
چهارشنبه 2 ارديبهشت 1399 زمان : 2:37

فرقی نمیکند، اگر قبلا کنترل کننده هر یک وسایل ارسی از مولتی روتور و هواپیما گرفته تا هلیکوپتر و ماشین کنترلی بوده اید که هیچ! چون شما به خوبی در جریان هیجانات آن بوده اید و لازم نیست بگوییم که مستقل از نوع وسیله چه انرژی مثبتی هنگام کار با آنها خواهید گرفت.

کوادکوپتر دوربین دار syma X8 pro دارای GPS/نوین آرسی
بازدید : 419
جمعه 22 اسفند 1398 زمان : 13:32

یکی از روش‌های برند سازی تکرار کیفیت مشابه در عین افزودن ویژگی‌های مثبت دیگر است. شرکت سایما که تاکنون حرف اول را در بین سازندگان کوادکوپترهای تفریحی در دنیا می‌زند، از این فرمول در ساخت پهپادهای خود بسیار بهره برده است. کوادکوپتر‌های سری X5 از آن دست محصولاتی هستند که در عین حفظ کیفیت در نمونه‌های متفاوت آن مانند هلی شات X5SW، X5UW و X5C ...، دارای ویژگی‌هایی نیز هستند که آنها را از هم متمایز می‌کند. در این صفحه به معرفی کوادکوپتر سایما X5UW-D می‌پردازیم که همانطور که از اسم آن پیداست، نمونه ارتقا یافته ی هلی شات X5UW است. با ایستگاه پرواز همراه باشید.

آگهی استخدام 21 اسفند 98
بازدید : 300
يکشنبه 10 اسفند 1398 زمان : 16:02

پرواز دادن یک هلیکوپتر کنترل از راه دور از آن دسته فعالیت‌ها و تفریحاتی است که تمام سنین به آن علاقه‌مند هستند. یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید یک هلیکوپتر ، هلیکوپتر سایما مدل S111G MARINES است که علاوه بر قیمت مناسب از کارایی خوبی برخوردار است.S۱۱۱G MARINES یک هلیکوپتر 3 کانال بوده که جز دسته مبتدی محسوب می‌شود.

گروه MAMAMOO و ویروس کرونا
بازدید : 364
يکشنبه 3 اسفند 1398 زمان : 22:38

کمپانی DJI نام آشنای صنعت هلی شات و ساخت پهپادهای دوربین دار در زمینه تصویربرداری هوایی است. این شرکت با معرفی کوادکوپترهای با کیفیت بالا همیشه توانسته است پاسخگوی نیاز مشتریان این عرصه نوظهور باشد. اگر در این حوزه فعال باشید محال است نام پرنده‌های خوش نام این شرکت از قبیل کوادهای سری فانتوم یا مویک‌ها را نشنیده باشید. برای مثال کواد کوپترهای سری فانتوم 4 از جمله انتخاب‌های اول افرادی هستند که تمایل دارند کار هلی شات خود را به طور حرفه‌‌‌ای انجام دهند. تفاوت اصلی این دو ورژن شاید در ابعاد آنها باشد. همانطور که می‌دانید پهپادهای فانتوم دارای ابعاد به نسبت بزرگتری نسبت به نمونه‌های مویک هستند. شرکت DJI در پرنده‌های مویک خود سعی کرده است تکنولوژی برتر خود را در قالب کوادهای فشرده تر روانه‌ی بازار کند و تاکنون نیز در این کار موفق عمل کرده است و پرنده‌های محبوبی را مانند MAVIC 2 را به این بازار فعال معرفی کرده است. اما جدیدترین مدل از کوادکوپترهای مویک کوادکوپتر مویک مینی Mavic Mini است که با توجه با سابقه درخشان کمپانی DJI اینبار نیز بعید به نظر نمی‌رسد که این پهباد بتواند گوی سبقت را در خرید هلی شات از سایر محصولات برباید. در ادامه به بررسی کامل کوادکوپتر Mavic Mini خواهیم پرداخت. با ایستگاه پرواز همراه باشید.

آیا نرم کننده باعث ریزش مو میشه؟

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 6
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 725
  • بازدید کلی : 6788
  • کدهای اختصاصی